Mindenki utánafordul ennek a székesfehérvári ZiL-nek
Egykoron bányába jártak vele, ma viszont inkább szórakozóhelyek környékén mutat jól ez a régi szovjet teherautó.
Egykoron bányába jártak vele, ma viszont inkább szórakozóhelyek környékén mutat jól ez a régi szovjet teherautó.
A Miura korának egyik legkomolyabb sportkocsijának számított és az olasz autógyártás egyik legendája.
A dupla kereklámpás Lada büszkén feszít a menő retro címkén, a modellül szolgáló autót pedig napi szinten használják a szőlőtőkék között.
A 4,4 másodperces 0-100-as szintidejű amerikai autó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Van amikor többet számít a jó lassulás, mint az ülésbe préselő gyorsulás.
Nagyon kevés készült ebből a szupersportos kivitelből, és ez a konkrét példány lényegében szalonállapotú.
A 80-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját ez a makulátlan állapotú sportos régi Golf.
A rendszerváltás korába repít vissza bennünket ez a lényegében szalonállapotú lengyel kisautó.
Nem veti szét az erő a régi német technikát, de a végsebessége rendben van.
Az egykoron dinnyékkel telepakolt Zsigulit negyedmillió forintért hirdetik.
A tehetős új tulajdonosnak közel 1 millió euróba kerül majd az 90-es évek elejére történő visszarepülés.
Vízforraló funkciót nem, egyéb érdekességet viszont bőven találtunk Ibolya néni egykori farmotoros Skodájában, mely a Fenyő-gyilkosságot feldolgozó dokumentumfilmben is szerepelt. Következik a véletlenül lefényezett alátét és a csehszlovák sílécösszefogó gumi története.
Közel 5 méter hosszú, igen alacsony és vészjóslóan morajló hamisítatlan V8-as hanggal támad. Kipróbáltuk, hogy milyen 2020-ban egy 1980-ban készült olasz luxusszedán, amelynek olyan süppedősek az ülései, hogy szinte elveszünk bennük.
Ezt a szalonállapotú régi luxusautót eddig még sosem helyezték hivatalosan forgalomba.
A fekete Aurus Senatok mellett két hófehér retró kabrió is feltűnt a felvonuláson.
Az idén negyvenötödik születésnapját ünneplő típusból most feltűnt a színen egy új tulajdonosra váró példány.
Az eredeti állapotú régi NDK kisautót csak rövid utakra használta első tulajdonosa.
Nincs olyan komoly presztízse, mint a Zsiguliknak, de négykerekű időutazáshoz egy ilyen régi kisautó is tökéletes társ lehet.
Az olasz Ferrari F40 német riválisának egy alig használt példánya tűnt fel a színen.
Nem sok ennél újabb, illetve ennél kevesebbet használt lengyel kis Fiat szaladgál az utakon.